21/04/10

M U K A D I M A H



ASSALAMUALAIKUM W.B.T,

Terima kasih atas kunjungan anda ke laman blog kami. Alhamdulillah, tahun 2010 merupakan tahun yang kedua, SHOUTUL MUJAHIDEEN dibentuk. Atas tunjuk ajar gigih daripada Cikgu Suryati Bohari, kami sudah mula bernafas dalam irama nasyid segar ciptaan beliau dan juga Cikgu Pyan daripada sulfatspace.

Bermula dengan menyertai Pertandingan Nasyid MTQ Peringkat Daerah Tawau pada 2009, kami mula aktif dalam memperjuangkan irama ini di majlis-majlis yang diadakan dalam sekolah seperti Hari Anugerah Bestari, Sambutan Malidur Rasul dan lain-lain. Minat kami dalam irama nasyid ini membuatkan kami begitu tegar mengalunkan irama dengan lirik yang mengesakan Allah, Tuhan sekalian alam. Terima kasih daun keladi diutuskan kepada cikgu kami di SK Merotai Besar atas tunjuk ajar yang membolehkan kami tahu dan mampu membawa irama ini kepada golongan yang sebaya dengan kami.

Terima kasih kepada semua guru SMKMB atas sokongan moral dan tidak lupa kepada kesemua ibu-bapa kami yang menyokong kami dari segala sudut.

Semoga irama nasyid ini terus berkumandang sehingga ke akhirnya.

Wassalam.


shoutulmujahideen@smkmerotaibesar.com

0 komentar:

Posting Komentar

Advertisement

 

Copyright 2010 All Rights Reserved Revolution Two theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com